메시지

[스크랩] 나는 될 수 있고, 나는 될 것이며, 나는 있다

자유지향 2024. 3. 23. 20:28

 

3/22/2024

나는 될 수 있고, 나는 될 것이며, 나는 있다

I Can Be, I Will, I Am

By Creator

https://thecreatorwritings.wordpress.com/2024/03/22/i-can-be-i-will-i-am/#more-16063

 

 

우주는 매일 너의 양심을 통해 너에게 말한다. 네가 믿는 것, 네가 너희 세상에서 어떻게 기능하는지, 네가 어떻게 너의 삶을 사는지는 모두 그 필터를 통해 움직인다. 너희 지구계 삶의 진로에 걸쳐, 너는 너 자신의 더 나은 버전으로 바꾸고, 그것이 될 기회들을 제공받는다. 네가 그러한 기회들을 택하기를 선택하는 것은 너의 자유 의지에 기초하는데…. 그것은 결코 네가 빼앗길 수 없는 한 가지 일이다. 너희 세계가 기대된 것보다 훨씬 더 빨리 변하고 있고, 이것은 네가 그 어느 때보다 더 밝게 빛나기 시작할 너의 기회이다. 다른 이들이 무엇을 생각하든 상관없이, 네가 옳다고 느끼는 것을 행해라, 그리고 평화의 궁극적인 목표를 향해 계속 일해라. 지금은 너의 힘 속에 서있으면서, “나는 될 수 있고, 나는 될 것이며, 나는 있다”라고 말할 시간인데, 네가 더 나은 내일을 건설하고 있음을 기억하면서 말이다. - 창조자

 

The Universe speaks to you every day through your conscience. What you believe, how you function in your world, how you live your life all moves through that filter. Over the course of your Earth-plane existence, you are offered opportunities to change and become a better version of yourself. Whether you choose to take those opportunities is based on your free will…the one thing that can never be taken from you. Your world is changing much more quickly than anticipated and this is your chance to begin shining brighter than ever. Disregard what others think, do what you feel is right and keep working toward the ultimate goal of peace. It is time to stand in your power and say, “I can be, I will, I am”, remembering you are building a better tomorrow. ~ Creator

 

 

-----

 

 

출처: 한국 AH(http://www.abundanthopekorea.net/)