메시지

[스크랩] 유란시아 서로부터 숙고할만한 생각

자유지향 2024. 5. 1. 22:26

 

5/1/2024 

유란시아 서THE URANTIA BOOK로부터 숙고할만한 생각

 

 

지저스의 상승 Jesus' Ascension

 

"네 삶의 영적 과실들에 의해, 영혼들이 인간이 신의 아들이고, 그리고 모든 인간이 형제라는 진실을 믿게 만들어야만 한다. 내가 너희들에게 가르친 모든 것과 내가 너희들 가운데서 살았던 그 삶을 기억해라. 나의 사랑이 너에게 그늘을 드리우고, 나의 영이 너와 함께 거주할 것이며, 나의 평화가 너에게 머물 것이다. 잘 있어라." - 지저스

 

“By the spirit fruits of your lives impel souls to believe the truth that man is a son of God, and that all men are brethren. Remember all I have taught you and the life I have lived among you. My love overshadows you, my spirit will dwell with you, and my peace shall abide upon you. Farewell.”

Jesus' Last Words on Earth, 193:5.2 (2057.4)

 

 

출처: 한국 AH(http://www.abundanthopekorea.net/)