메시지

[스크랩] 너 자신에게 휴식을 주어라

자유지향 2023. 12. 11. 20:36

 

12/10/2023

너 자신에게 휴식을 주어라

Give Yourself A Break

By Creator

https://thecreatorwritings.wordpress.com/2023/12/10/give-yourself-a-break-2/

 

 

네가 너의 삶을 돌아보고, “내가 무엇을 생각하고 있었지? 왜 내가 그것을 했지? 내가 어떻게 그처럼 멍청할 수가 있었지?”라고 말할 때들이 있을 수 있다. 후회와 부정적 생각들이 들어오는 대신, 네가 배운 모든 것을 조사해 봐라! 너는 최선의 길을 선택하지 않았을 수 있지만, 너는 하나의 선택을 만들었다. 너는 너의 반응이 자랑스럽지 않을 수 있지만, 너는 어떻게 다르게 반응하는가를 배웠다. 너는 네 결정의 완전한 결과들을 알지 못했을 수 있지만, 너는 지식을 얻었다. 네 과거의 어떤 부분들이 고통스럽다 해도, 얻어진 그 지혜는 멋지고 아름다운 선물이다! 친애하는 이여, 너 자신에게 휴식을 주어라, 너는 항상 더 나은 방식들을 배우고 있었다. - 창조자

 

There may be times when you look back on your life and say, “What was I thinking? Why did I do that? How could I have been so clueless?” Instead of allowing regrets and negative thoughts to creep in, examine all you have learned! You may not have chosen the best way but, you make a choice. You may not have been proud of your reaction but, you learned how to react differently. You may not have known the full ramifications of your decision but, you gained knowledge. For as painful as some parts of your past have been, the wisdom gained is a great and beautiful gift! Give yourself a break, dear one, you have always been learning better ways. ~ Creator

 

 

-----

 

 

출처: 한국 AH(http://www.abundanthopekorea.net/)